Božično novoletne voščilnice (Christmas cards)

Lani je bilo res posebno leto in zato sem se bila v decembru odločila, da pošljem kar veliko božično-novoletnih voščilnic. Tako, da če sem čisto iskrena sem porabila vso zalogo, do zadnje, nekaj sem jih celo na hitro naredila, kolikor mi je seveda čas dopuščal. Za letošnje leto bo tako potrebno narediti novo zalogo. Pri Christmas Card Throwdown imajo tedenske izzive izdelave božično-novoletnih voščilnic, tako, da če bom pridna in se jim bom večkrat pridružila, bom na koncu leta imela zelo lepo in raznoliko zbirko božično-novoletnih voščilnicah. Priznam, da mi lani to ni preveč dobro uspevalo, a vedno je nova priložnost. 

Torej, izziv tega tedna je narediti voščilnico v kombinaciji barv bela, zelena in rjava. Nekako so se mi ves čas podili po mislih storžki z nekaj zelenja in idejo sem morala prenesti v realnost. Nastala je spodnja voščilnica.


Z rezalnimi šablonami Mavelu sem izrezala dva pravokotnika, večjega v zeleni barvi in manjšega v belo. Na belega sem odtisnila njihov napis, ki je precej velik in zelo lepo pritegne oko. da sem dodala še malo zimskega pridiha sem izrezala zelene iz istega papirja kot večji pravokotnika in nato odtisnila še dva storžka iz seta štampiljk od Altenew. Ti storžki so malce specifični, zelo težko jih je res lepo pobarvat, da se res lepo vidijo temnejši in svetlejši deli, hitro pride preveč temnega in izgledajo čudno, zato sem se odločila, da jih ne bom barvala, zato sem jih le izrezala. 
Na zeleno osnovo sem nato nalepila še beli pravokotnik in na vrh najprej prilepila zelenje nato pa nanj storžka. Na vrhu storžkov sem dodala malo penice, da imajo malce veš dimenzije. Kjer se storžka križata pa sem dodala še mini zlato pentljico za tisto piko na i. 


Last year I did use all my Christmas cards. So this year I have to be good and do them throughout the year, I will help with weekly challenges from Christmas Cards Throwndown. The theme of this week was cards in white, green, and brown colors. I got an idea and made this card. What do you think? Do you like this card, plese let me know in a comment below.
Thank you for stopping by and hope to see you next time,



Ti je voščilnica všeč? Povej mi to spodaj v komentarju.

Hvala za obisk in se vidimo kmalu,








Comments

  1. Krasno praznično voščilnico si naredila in se lepo uporabila moje barve :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    ReplyDelete
  2. Hvala Andreja! Z veseljem sodelujem! Upam, da se mi bo uspelo čim večkrat pridružiti :)

    ReplyDelete
  3. Such a wonderful Christmas and New Years card. Love the pine cones and that beautiful lettering stamp! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Rosi, thank you for your nice words! I love to play with your guys :)

      Delete

Post a Comment