Voščilnica s zvončki (card with bells)

Danes vam predstavljam novo voščilnico, ki sem jo naredila za 52 Chirstmas Card Throwndown izziv, katerega tema so bili tokrat zvončki vsem oblik in barv. 

Priznam, da so mi zelo pri srcu bolj preproste in "čiste" voščilnice, predvsem, ko nimam ravno veliko idej. Tokrat sem izdelala precej preprosto voščilnico, za katero pa sem posnela tudi kratek video. 


Torej najprej sem vzela papir in stencil šablonico s temi poševnimi črtami, ki sem ga osenčila z rdečo Distress Oxide blazinico. Nato sem papir malo obrezala, saj se mi je šablonica vmes malo premaknila in sem tako vse skupaj malo izravnala, ter ga nalepila na osnovo za voščilnico. Nato sem izrezala krog s čipko na katerega sem odtisnila napis in ga nalepila na sredino voščilnice Na vrhu kroga pa sem nalepila zvončka izrezana iz zlatega papirja iz bleščic. Za piko na i pa sem naredila še nekaj pikic z belimi Nuvo Drops. In voščilnica je končana. Vesela bom kakšnega tvojega komentarja spodaj.


Today I made a very clean and simple card. Sometimes when I don't have a lot of time and ideas then usually make clean and simple cards. So first I did red stripes with stencil and Distress Oxide ink pad. Then I cut all out and stamp the sentiment on the circle. I put it all together and for special detail made some drops with Nuvo drops. And the card was made. I invite you to look at the video for more information. You are very welcome to leave some comments below. 

Thank you for stopping by and see you next time,



Hvala za ogled in se kmalu vidimo s kakšnimi novimi voščilnicami,



Comments

  1. A lovely card - simple but beautifully composed. A great use of bells on a card. Thanks for playing along at 52CCT this week.

    ReplyDelete
  2. Čudovito praznično voščilnico si naredila :-)) Všeč so mi tvoji zvončki!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreja hvala! Z veseljem se igram in ustvarjam z vami, hvala tudi za izbor :)

      Delete

Post a Comment