Tresočka (shaker card)

 Pred kratkim se se po dolgem času lotila tresočke. To so voščilnice z elementi, ki se premikajo, prav zanimive so. Ne le za pogledati ampak tudi za igranje z njimi. Všeč so tako malčkom, kot tudi odraslim. 


Tokrat sem ustvarjala z izdelki, ki jih dobite na Mavelu.com. Za osnovo sem vzela nove papirje, ki so bili del božičnega darila in jih še ni v prodaji, upam, da bodo kmalu, saj so zelo lepi in primerni tako za otroške voščilnice kot tudi za odrasle. Napis sem uporabila iz seta Voščila na vrvici, ki sem mu dodala dve mini pentljici, ki pa sta v mojem paketu prišli kot darilo. Nato sem pobarvala in izrezala simpatičnega slončka in vse skupaj sestavila v takole tresočko. 

Not so long ago I made this beautiful shaker card, which is very fun for old and young ones. All that you need to make a card like that I get in the online shop Mavelu.com. How I made this card you can see in the video below, it is in Slovenian, but you will get what I am doing. Is very easy to make a card like this. 

I am wondering what would you like to see more this year, please let me know in a comment below. 


Natančen opis izdelave pa si lahko ogledate v spodnjem videu:




Vesela bom, če mi boste v komentar napisali česa bi si v tem letu želeli videti več, kaj bi radi da vam predstavim?

Thank you for stopping by and see you next time,

Hvala za ogled in se vidimo naslednjič,




Comments