Objeta ptička

 Žvijo,


tokrat ti predstavljam voščilnico, ki sem jo izdelala za 52 Christmas Cards Throwndown. Zopet malo zimske idile, saj sedaj ko je zunaj sneg kar gre lepo v kontekst. Tokratna tema so metalni paprički. Jaz sem uporabila svetleč srebrn papir, in nisem si mogla kaj, da ne bi dodala še malo bleščečega.

Prav zanimivo je kako sem cel teden tuhtala kakšno voščilnico bi naredila in sem imela najprej čisto drugačno idejo, hotela sem namreč z mapco embosirat ozadje, ko sem premlevala kaj bi potem dala še gor, sem dobila idejo, ki sem jo spravila na, hmm... voščilnico :) No in če že delam, bom naredil kar dve voščilnici, saj je vsa moja zaloga božično novoletnih voščilnic pošla.

Now when we have snow it is a very nice feeling to made Christmas cards. In this week's challenge on 52 Christmas cards throwdown, we need to do some cards with metallic paper. I used some silver one, but couldn't help to add some glitter too. 

Najprej sem ptička in napis odtisnil na akvarelni papir in ju pobarvala. Nato pa sem izrezala zgornji srebrn rob in srebrnega papirja ter iz bleščečega še snežinko. Srebrni metalni papir sem lepila na akvarelni papir in okrog dodala še malo metalne srebrne vrvice, ki jo imam sicer za klekljat, a trenutno ni časa za klekljanje, no je za pa za voščilnice. Moram reči, da me je tale snežinka malo hecala, ni hotela stati tam kot sem želela. Na koncu sem ugotovila ga je Glossy accent lepilo še najboljše za tole, a ker rado pokuka izza papirja in se sveti ven, sem ga previdno in zelo malo nanesla. In takole je bila moja voščilnica končala. Upam, da vam je všeč. Pusti mi spodaj kakšen komentar.

So I made a card with those cute birds today. I stamp them on watercolor paper and color them. Then I cut out a silver metallic border and glitter snowflake. I glue the border on the watercolor paper and put some lacing thread around (now I don't have time for lacing and this tread can be useful anyway). Then I glue it on the card base and add snowflake in the cross of the thtead. And the card was over. Do you like it? Please let me know in the comments below. Thank you for stopping by and see you soon,




Hvala za ogled in se vidimo kmalu,






Comments

  1. oh c'est tellement adorable Roteja, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    ReplyDelete
  2. Super si uporabila metalic papir in naredila krasen kovinski izgled :-)) Voščilnica mi je zelo všeč!
    Hvala, da ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Andreja! Z veseljem ustvarjam, čeprav po navadi, kar zadnji trenutek pridejo ideje na plano :) Hvala tudi vam za čudovite in zanimive izzve ;)

      Delete

Post a Comment