Novo leto, nove priložnosti

Vsako novo leto je začetek nečesa novega, prinaša nam veliko lepega in veliko novega, veliko novih priložnosti, sanj...

V letošnjem letu se bom z vami družila veliko. Kljub študiju, ki sem se ga lotila lani oktobra, kljub delu in še kakšnim drugim aktivnostim, bom poskušala biti kar se, da redno tudi v vaši družbi in z vami deliti svoje voščilnice, inspiracije in postopke izdelave voščilnic. 

The new year brings a lot of new opportunities. This year I will craft with you as much I will be able to. You will be able to see my videos and blogs on Darilnica Klavdija, where I will craft with Altenew. I realize I can not be without it. I love to craft, this is some sort of meditation for me and I went with this in a completely other magical world and piece of this world I would like to share with you.

Pri Darilnici Klavdiji, boste lahko vsak ponedeljek prebrali moj nov blog zapis in si ogledali nov video za izdelavo voščilnice. Z vami bom ustvarjala z izdelki Altenew-ja. Tisti, ki moj blog spremljate že nekaj časa, najbrž veste, da sem opravila tečaj za njihovega edukatorja in vmes sem se kar malo zaljubila v njihove štampiljke, stencil šablonice... Poskušala vam bom pripraviti kar se da privlačne videe in razširiti uporabo štampiljk in ostalih pripomočkov.

Lani sem tudi ugotovila, da mi brez ustvarjanja voščilnic živeti ni. Vem, da se sliši zelo zelo zlajnano, a tako pač je. Uživam v tem, to je zame neka vrsta meditacije oziroma sprostitev. Takrat sem v drugem svetu, nič kar se dogaja na tem svetu tam ne obstaja. Tam je vse lepo in čarobno. 

Vesela bom, če vam bom ob mojem ustvarjanju uspela predati del lepote in čarobnosti tega sveta,



Comments