Veliko, več, še veš voščilnic! (A lot of cards)

 Danes bom nekaj besed namenila masovni izdealvi voščilnic. Letos sem prejela eno tako naročilo, eno tako nalogo pa sem si zadala sama.

This year I made two bigger sets of cards, one had 150 and other 90 cards. I was thinking about how to do it most efficiently. I decided, first to make all the parts, then color parts of the bears and then glue it all together. For the other set, I first shade backgrounds with a stencil and then stamp the sentiment, and in the end glue borders on the cards. And for the other one, I first stamped all the sentiments, then red beads and greens and in the end, I shade stripes with red above and under the sentiment. These last two types of cards were for retirement homes and they took me around 6 hours with writing them too. First ones took way more, I was needed to cut way more parts. 

Did you ever mass produce some cards? What is your way to do them? Please let me know in the comment below.

Ko sem dobro razmislila kako se bom lotila izdlave, da bo le-ta najlažja in najhitrejša, sem ugotovila, da bo najbolje, da si bom najprej vse pripravila. 

Zato sem se torej najprej lotila priprave, najprej sem si izrezala vse papirje ustreznih količin. Koliko papirjev si moram pripraviti sem ugotovila tako, da sem pogledala koliko izrezov bom dobila iz enega in nato izračunala. Nato pa sem se lotila izrezovanja, najprej sem izrezala papirje za ozadje, tistega z valovčki in nato še tistega z žarki. Nato pa sem izrezala vse delčke za medvedka. Med seboj sem jih ločila že takoj, ko sem jih izrezovala. Ločila sem jih po barvah, s katerim so bili kasneje pobarvani. Ko sem vse izrezala sem jih kot rečeno pobarvala. Nato pa je vskočila sestra, ki jih je sestavila, jaz pa sem v tem času vse ostalo prilepila na osnovo. Nato sem izrezala še papir, na katerega so se odločili, da bodo napisali ime obdarovanca. In ko sem dobila sestavljene medvedke, sem prilepila na vošičilnico še njih in tako so bile voščilnice končane. vseh skupaj jih je bilo 150 in mi je vezlo kar nekaj časa, ampak pogled na tako količino izdelanih voščilnic je zelo lep in zadovoljujoč!

Zelo sem hvalžna sindikatu Spukc za izkazano zaupanje in priložnost!

Niso pa to edine vošičilnice, ki sem jih letos naredila toliko. Pred kratkim, sem se čisto na hitro odločila, da naredim še dodatne voščilnice za starostnike. V paketku, ki sem ga dobila so me kot darilo čakale osnove za voščilnice od Mavelu.com in ker se dobro z dobrim vrača, sem se odločila, da bom dala nekaj naprej. Se spomnite filma "Pay it forward"? No nekaj takega sem želela narediti. 

Teh voščilnic pa se lotila tako, da sem uproabila stencil šablonice in osenčila ozadje s snežinkami, odtisnila velik Božično-novoletni napis in na rob prilepila okvirčke, ki so mi ostali od prejšnjih voščilnic. Za druge pa sem najprej odtisnila napis, nato sem okrog napisa odtisnila še jagodke in zelenje nato pa sem ravno tako s stencil šablonico rdeče osenčila črte pod in nad napisom. Ker sem jih izdelala za starostnike, sem se nato lotila še pisanja voščil in teh vsega skupaj naredila 90 v približno 6 urah, seveda s pisanjem.

Si se ti že kdaj lotila izdelave večjega števila voščilnic? Kako si se ti lotila tega? Prosim, napiši mi v komentar, saj me res zanima.

Hvala, ker si se oglasila, in se vidimo zopet naslednjič,

Thank you for stopping by, and see you next time,




Comments