Starting with Christmas cards

 Hey, I know that there is just begin in of the November, but the end of the year is coming. And I started to make some Christmas cards, yay :) Love to make Christmas cards, there is always something special in them. Love red-green color combination, bows, wreaths, pine trees... 

Hej, hej, vem da je šele začetek novembra, ampak konec leta se nezadržno bliža, zato sem začela že z izdelavo božično-novoletnih voščilnic. Jupi! Priznam, rada ustvarjam božično-novoletne voščilnice. Tako zelo so mi lepe in me navdajajo s srečo, mirom... ponazarjajo pričakovanje lepih praznikov, ki jih po navadi preživim v krogu najbližjih.

 
As you know probably till now, I love to make my own backgrounds. I figure out that I love that during my AECP program at Altenew. There is so many stamps with which we can use and make our own pattern paper. 
 
V času mojega šolonaja za Altenew edukatorja sem odkrila mojo novo ljubezn in to je izdelava ozadij. Imam toliko različnih štampiljk, s katerimi lahko ustvarim čudovita ozadja. Prepriača sem, da se tudi pri vas v predalu skriva kakšna taka.
 
 
For both card I use Poinsettia and pine stamp set from Altenew. For this card I took beige paper and stamp greens on it without any particular order. I actually stamped two different size of green branches. I used Hunter green ink cube. Then I took watercolor paper and cut out doily circle and embossed poinsettia on it. I used gold embossing powder. And the color it with watercolor pencil in red color. For an interesting look I spray a few gold drops around poinsettia. Then I glue circle on the base with foam for a little more dimension. And the card was finished.

Za prvo voščilnico sem najprej izbrala bež papir in nanj naštempljala smrekove vejice različnih velikosti. Za vejice sem uporabila zeleno blaznico Hunter green od Altenew. Potem pa sem vzela akvarelni papir, iz njega izrezala krog s čipko in nanj toplotno embosirala božično zvezdo z zlatim prahom. Nato pa sem jo pobarvala z rdečo akvarelno barvico, na sredini pa sem naredil nekaj rumenih pikic. Za mace bolj razgiban izgled pa sem naredila še nekaj zlatih packic okoli zvezde. Krog z božično zvezdo sem nato za malo več dimenzije prilepila na osnovo z peno. Vse skupaj pa sem prilepila na belo osnovo za voščilnico. In nastala je čudovita voščilnica, kaj misliš?
 

 
 For my second card I took watercolor paper and stamped pines from Poinsettia and pine stamp set from Altenew. I stamped it with black ink pad. Then I water colored it with brown colors. I used Grounded Coffee Distress ink, for lighter I use more water than for darker parts. Between pine cones I stamped green branches also with Hunter green ink cube. Edges of this paper I shade with gold. Then I cut sentiment out of glitter paper and glue it on velum which I placed more towards the bottom. For more interesting look I put some drops with glitter glue. For this card I use brown card base and card was finished. 
 
Za to voščilnico pa sem najprej odtisnila storžke iz seta Poinsettia and pine od Altenew-ja. Prazne prostorčke pa sem zapolnila z zelenimi vejicami. Storžke sem pobarvala z Distress ink Grounded coffee. Za svetlejše dele sem jo le malo bolj razredila z vodo. Nato pa sem iz zlatega papirja z bleščicami izrezala napis in ga prilepila na paus papir. Paus papir sem prilepila na zadnji strani z obojstranskim lepilnim trakom. Nato pa sem vse skupaj prilepila na kraft osnovo za voščilnico. Za malce več razgibanosti in svetlečega videza sem dodala še pikice lepila z bleščicami. In voščilnica je končana.
Ali tudi ti rada ustvarjaš božične voščilnice? Kakšne občutke pa tebi vzbujajo te voščilnice? Povej mi spodaj v komentarju. 
Hvala za tvoj čas in se vidimo zopet naslednjič,
 
Do you love to make Christmas cards? What do you love about them? Please let me know in the comment below. 
 
Thank you for stopping by and see you next time,
 

 





Comments