Rože, rože, rože (plants, plants, plants)

 I have never in my life thought that I will have so many plants. I was always saying that I will have only ponytail palm and few orchids and on garden just few roses. So here we are now. I have a lot of plants in the room. I cannot tell how long they will be alive, but anyway. I am not excellent yet in care for them. Sometimes I water them too much, sometime I have no idea what I did wrong... But I love having them in nice pots. Some time ago I bought some nice plants in pots with Minions, but I didn't like those pots too much and I decided to make change.

Vedno sem govorila, da ne bom imela veliko rož. Da bodo v moji sobi le slonova noga in kakšna orhideja zunaj pa le vrtnice. No pa smo tam, ko se zarečenega kruha največ poje. Sedaj imam polno rož. Nekako so mi prirasle k srcu, mogoče to pride z leti, kaj pa vem. Nege se še učim, včasih kakšna umre, ker jo preveč zalijem ali pa pozabim na nanjo. Pred kratkim sem jih kupila kar nekaj in so bile v lončkih z Minioni, ki pa mi niso bili najbolj všeč. Zato sem se odločila, da jih polepšam po svoje.

I took those pots and paint them with gesso. I did this twice that they were totally white. Then I apply one coat of the chalk paint.

Vzela sme ločke in jih najprej dvakrat prebarvala z gessom. Tako sem dobila popolnoma bele lončke in ni bilo potrebno tolikokrat barvati z barvo. Ko se je gesso posušil sem nanesla en sloj barve, izbrala tem pastelne chalk barve. 

 

When I colored all the pots, I was thinking how to decorate them. I was thinking to go with decopatch, but then I decided to use stencils and texture paste. Paste is for imitating snow, it is not so smooth and have glitter in it. I decided to use it anyway. On pink pot I made dots, on blue stripes. Mint one I will save for later, I have some stencils from Altenew on the way from US.

 

Ko sem lončke pobarvala, nisem čisto vedela kako naj jih okrasim. V mislih sem imela servetno tehniko a nisem hotela, da so preveč pisani. Nato sem se odločila, da jih bom okrasila z teksturno pasto za imitacijo snega in stencil šablonicami. Okrasila sem roza in moder lonček. Lonček pobarvan z mint barvo pa bom shranila za kasneje, ker so na poti iz Amerike od Altenew-ja čudovite stencil šablonice. Tako, da pridejo na vrsto kasneje. 

How do you like this pots? Do you also have any pots to renew? Let me know in the comment below. Thank you for stopping by and see you next time,


 

Kako so tebi všeč tile lončki? Ali imaš tudi ti kakšne lončke za prenoviti? Povej mi v komentarju spodaj.

Hvala za obisk strani in se kmalu spet vidimo,

 


 


 

Comments